Herinnering: Uitnodiging 'Cambodja-update' a.s. zaterdag 21 mei

We zouden het erg leuk vinden als je er bij bent aanstaande zaterdagmiddag 21 mei. Dan vindt de speciale ‘Cambodja-update’ van de Stichting Toetssteen plaats in Hilversum. Misschien is onze persoonlijke uitnodiging die we eerder via e-mail aan je gestuurd hebben aan de aandacht ontsnapt en daarom nodigen we je graag nogmaals uit om er – samen met je partner – bij te zijn de 21e. Dit is wat je te wachten staat:

De Cambodja-update fungeert in eerste instantie als terugkomdag van het Huizenbouw-team dat eind januari, begin februari is afgereisd om in Cambodja huizen te bouwen. De pers wordt ook uitgenodigd omdat we dan tevens de zojuist gereed gekomen video van de Stichting Toetssteen voor het eerst vertonen (gemaakt en geschonken door Dirk Jan Verkuil en Lex Diederik). In deze professionele video brengen we verslag uit van ons huizenbouw-project in Cambodja. Tevens lanceren we de vernieuwde website www.stichtingtoetssteen.nl. Het bestuur zal tevens de plannen voor de toekomst ontvouwen.

Omdat we graag op een transparante manier informeren over de besteding van de ingezamelde gelden nodigen we ook alle donateurs/sponsors van harte uit om deze middag aanwezig te zijn en de eerste resultaten van dit succesvolle project te aanschouwen.

Van 16.00 tot 18.00 uur  zullen we onze (mede)bouwers, donateurs en sponsors én de pers uitgebreid informeren over de stand van zaken van Stichting Toetssteen en het huizenbouw-project in Cambodja. Op informele wijze willen we zo – in woord, maar juist ook in beeld – verantwoording afleggen aan onze 'geldschieters'. Kortom: behalve informatief wordt het vooral ook gezellig!

Wij hopen dat je ook komt! Laat in dat geval z.s.m. even weten met hoeveel personen je komt, door een mailtje te sturen aan: secretaris@stichtingtoetssteen.nl (geldt alleen voor wie zich nog niet aan- of afgemeld heeft).

We zijn deze middag te gast in het bedrijfspand van Karres en Brands Landschapsarchitecten, Oude Amersfoortseweg 123, 1212 AA Hilversum (er is ruim voldoende parkeergelegenheid; zie hieronder voor een routebeschrijving). Noteer zaterdagmiddag 21 mei in je agenda en graag tot dan!

Namens Stichting Toetssteen,
Giulio Tomaello (Tomaello) en Cor Hoogeveen (Eterno Terrazzo)

15.00 uur: aanvang voor deelnemers en partners Huizenbouw-team

16.00 uur: aanvang voor pers en sponsors/donateurs

16.30 uur: officieel moment met première video Stichting Toetssteen en demonstratie nieuwe website

17.30 uur: einde officiële gedeelte voor pers en sponsors/donateurs - vervolg programma voor Huizenbouw-team

18.30 uur:  aanvang lopend buffet (tevens vertoning foto’s reis Cambodja)

20.00 uur: einde bijeenkomst

Routebeschrijving naar de Cambodja-update in Hilversum

Er is ruim voldoende parkeergelegenheid bij het pand van Karres en Brands Landschapsarchitecten!

Per auto: Neem afslag Hilversum vanaf de A27. Aan het eind van de afrit bij de verkeerslichten rechtdoor het Oosterend op. Bij het tweede verkeerslicht linksaf de Soestdijkerstraatweg op. Ter plaatse van Chinees restaurant Buddha rechtsaf de Waldecklaan in. Aan het eind van de Waldecklaan rechtsaf de Oude Amersfoortseweg op. Direct na de tweede verkeersdrempel linksaf slaan, het terrein van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) op. Karres en Brands zit op de begane grond in het gele gebouw. Entree bij de blauwe deur met nummer 123.

Per trein: Treinstation Hilversum Sportpark. Vanuit richting Amsterdam op het perron teruglopen naar de straat (Soestdijkerstraatweg). Deze oversteken naar aan de overzijde gelegen perron. Vanuit richting Utrecht over het perron dezelfde richting van de trein blijven volgen. Vervolgens: Het pad langs het spoor loopt helemaal door naar de Oude Amersfoortseweg, bij de volgende spoorbomen. Hier rechtsaf de Oude Amersfoortseweg op. Na ongeveer 250 meter linksaf bij nummer 123. Dit is het terrein van onder andere de Hoge School van de Kunsten Utrecht. Karres en Brands zit in het gele gebouw. Entree bij de blauwe deur met nummer 123.