Uitnodiging 'Cambodja-update' zaterdag 21 mei

We nodigen je graag – samen met je partner – uit voor de speciale ‘Cambodja-update’ van de Stichting Toetssteen op zaterdagmiddag 21 mei a.s.

Deze middag fungeert in eerste instantie als terugkomdag van het Huizenbouw Team. We nodigen echter  nadrukkelijk ook de pers uit omdat we de nieuwe professionele video van de Stichting Toetssteen vertonen (gemaakt en geschonken door Dirk Jan Verkuil en Lex Diederik). Hierin brengen we verslag uit van ons huizenbouw-project in Cambodja. Tevens lanceren we onze vernieuwde website www.stichtingtoetssteen.nl. Door het bestuur zullen tevens de plannen voor de toekomst worden ontvouwd.

Omdat we graag op een transparante manier informeren over de besteding van de ingezamelde gelden nodigen we ook alle donateurs/sponsors van harte uit om deze middag aanwezig te zijn en de eerste resultaten van dit succesvolle project te aanschouwen.

Van 16.00 tot 18.00 uur  zullen we onze (mede)bouwers, donateurs en sponsors én de pers uitgebreid informeren over de stand van zaken van Stichting Toetssteen en het huizenbouw-project in Cambodja. Op informele wijze willen we zo – in woord, maar juist ook in beeld – verantwoording afleggen aan onze 'geldschieters'. Kortom: behalve informatief wordt het vooral ook gezellig!

Als je aanwezig wilt zijn, laat dan a.u.b. vóór 14 mei via secretaris@stichtingtoetssteen.nl weten met hoeveel personen je komt.

We zijn deze middag te gast in het bedrijfspand van Karres en Brands Landschapsarchitecten, Oude Amersfoortseweg 123, 1212 AA Hilversum (Er is ruim voldoende parkeergelegenheid; zie hieronder voor een routebeschrijving). Noteert u zaterdagmiddag 21 mei in uw agenda? Graag tot dan!

Namens Stichting Toetssteen,
Giulio Tomaello (Tomaello) en Cor Hoogeveen (Eterno Terrazzo)

Routebeschrijving naar de Cambodja-update in Hilversum

Er is ruim voldoende parkeergelegenheid bij het pand van Karres en Brands Landschapsarchitecten!

Per auto: Neem afslag Hilversum vanaf de A27. Aan het eind van de afrit bij de verkeerslichten rechtdoor het Oosterend op. Bij het tweede verkeerslicht linksaf de Soestdijkerstraatweg op. Ter plaatse van Chinees restaurant Buddha rechtsaf de Waldecklaan in. Aan het eind van de Waldecklaan rechtsaf de Oude Amersfoortseweg op. Direct na de tweede verkeersdrempel linksaf slaan, het terrein van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) op. Karres en Brands zit op de begane grond in het gele gebouw. Entree bij de blauwe deur met nummer 123.

Per trein: Treinstation Hilversum Sportpark. Vanuit richting Amsterdam op het perron teruglopen naar de straat (Soestdijkerstraatweg). Deze oversteken naar aan de overzijde gelegen perron. Vanuit richting Utrecht over het perron dezelfde richting van de trein blijven volgen. Vervolgens: Het pad langs het spoor loopt helemaal door naar de Oude Amersfoortseweg, bij de volgende spoorbomen. Hier rechtsaf de Oude Amersfoortseweg op. Na ongeveer 250 meter linksaf bij nummer 123. Dit is het terrein van onder andere de Hoge School van de Kunsten Utrecht. Karres en Brands zit in het gele gebouw. Entree bij de blauwe deur met nummer 123.