nieuwsbrief november 2018 Nokor Tep

In Cambodja heeft een kankerpatient vrijwel geen kans op behandeling. Janne Ritskes had het geluk dat zij vanwege haar relaties in Singapore, aldaar kon worden behandeld. Zij realiseerde zich terdege dat als zij Cambodjaanse was geweest, zij ten dode was opgeschreven. Zij liet in haar vriendenkring weten dat zij graag een ziekenhuis in Cambodja wilde gaan bouwen voor vrouwelijke kankerpatienten.

En zo is het iniatief tot de bouw van Nokor Tep ontstaan. Neem deel aan dit galadiner, en u draagt bij aan de laatste stap naar de realisatie!

download de persinformatie

De galadiner avond

De organisatie van de avond is in volle gang. Velen hebben zich al aangemeld maar er is nog plaats. De hoogtepunten van de avond zijn:

• Elkaar ontmoeten
  • De dansgroep BophaPreah Vihear uit Cambodja
  • Janne Ritskes uiteenzetting van de noodzaak van het Nokor Tep ziekenhuis
  • De veiling

Dit alles omlijst door het diner dat zal worden verzorgd door​

Smaak & Meer en het muzikale gedeelte is in de vertrouwde handen van Diona Fox & her Ragdolls.

De uitnodiging voor de feestelijke avond

Wij vertrouwen op een hoge opkomst. Omdat de vrouwen in Cambodja ook recht hebben op gezondheidszorg.

In Cambodja is dit nog niet van zelfsprekend. Zeker niet voor vrouwen. Vandaar dit speciale ziekenhuis voor vrouwen. Nokor Tep is verder speciaal voor vrouwen met o.a. kanker.

Kijk voor meer achtergrond informatie
website voor de veiling

Bieden op de kavels kan tot 7 december via de Email

Bijna klaar maar hulp voor de opstart is nodig

Bestel uw tickets voor het Galadiner op 8 december 2018. Geniet en ontmoet Janne Ritskes, onze inspiratiebron.

Ik wil mij graag aanmelden voor het Galadiner BESTEL EEN TICKET

Heeft u interesse in een kavel, stuur een mail naar info@stichtingtoetssteen.nl en vermeld in uw mail duidelijk de volgende gegevens op:      ►Ik wil bieden op een kavel!

uw naam, adres en telefoonnummer;
het kavelnummer en omschrijving;
uw bod (het bedrag dat u wilt betalen voor het betreffende kavel).

Doneer t.n.v. Stichting Toetssteen o.v.v. Nokor Tep:
IBAN: NL61RABO0158588428 - BIC: RABONL2U