Uw stem telt

In deze nieuwsbrief vragen wij uw bijzondere aandacht voor de verhalen wedstrijd. Ook zijn er nog plekken vrij voor de komende bouw reis. Het is voor de vijfde keer dat wij dit organiseren. Een lustrum dus!

Er is hard gewerkt aan ons actie programma Water=Groen het waterputten programma in samenwerking met de Wilde Ganzen. Kunnen wij ook weer op uw steun rekenen? Doneer rechtstreeks of via iDeal. http://www.stichtingtoetssteen.nl/doneren/donatieformulier/?stichting

Timmeren in Cambodja

DE VERHALEN WEDSTRIJD DOOR PETER DE VRIES

Wij doen mee met de verhalenwedstrijd die Partin - de branchevereniging voor het particuliere initiatief - en Wilde Ganzen samen organiseren in het kader van het programma Reframing the message.

Door Peter de Vries is een verhaal ingezonden: http://kleinegoededoelen.nl/artikelen/artikel/timmeren-in-cambodja/#.VCe32VewRrv

Stemmen is heel eenvoudig, gewoon even klikken op de ster onderaan het verhaal. Wij rekenen op u stem!

GA MEE HUIZEN BOUWEN IN CAMBODJA Er is nog plaats

De 5e Huizenbouwreis van Stichting Toetssteen staat op stapel. Deze Lustrum reis start op vrijdag 9 januari 2015. Dan vertrekken we richting Cambodja en maandag 19 januari arriveren we weer op Schiphol. De dagen daartussen vormen zeker een onvergetelijke ervaring voor iedereen die mee gaat. Ga ook mee! Zij wachten op ons.

Meer infomatie over de reis
Lees meer over de actie

WATER = GROEN

Stichting Toetssteen en Wilde Ganzen samen in actie voor water!
Schoon drinkwater heeft voor de Stichting Toetssteen een hoge prioriteit. Het is belangrijk voor de lokale bevolking dat ze kunnen beschikken over schoon water voor hun families en vee en het is essentieel om meerdere malen per jaar te kunnen oogsten. Zodra de mensen een goede woning hebben, willen we ze helpen om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien. Daarvoor zijn waterbronnen en waterreservoirs nodig. Waterbronnen zorgen voor schoon drinkwater en waterreservoirs verdubbelen de oogstopbrengst.

Met een waterbron van € 200,– maakt u meerdere gezinnen blij! Doneer rechtstreeks of via iDeal http://www.stichtingtoetssteen.nl/doneren/donatieformulier/?stichting

Wij zijn ook erg blij met de donatie en betrokkenheid van de Rabobank met de foundation Share4More is € 15.000,00 bijgedragen. Als Stichting kunnen wij met elkaar een bijdragen leveren aan meerdere Milleniuemdoelen. Zo dragen wij ons steentje bij aan doelstelling 1, 4,7 en 8.