Stichting Toetssteen - Volg het Huizenbouwteam 2014 in Cambodja!

Het Huizenbouwteam 2014 is compleet! De tiende dag van het nieuwe jaar is het al zover. Dan vertrekken twee Anita’s, Jeanne, Mariska, Ria, Arthur, Carel, Cor, Ed, Jan, Jeroen, John, Marcel, Raimon, Reinard, Sjon en Tjaco vanaf Schiphol naar voormalig Indochina voor een onvergetelijk avontuur.

Naar de Facebook-pagina >

Volg de 17 Huizenbouwers!

Vrijdag 10 januari in de ochtend vertrekt het Huizenbouwteam 2014 vanaf Schiphol om weer eigenhandig huizen te bouwen voor de armsten van Cambodja. 17 stoere mannen en vrouwen, jong en oud. Ook dit jaar zijn weer alle deelnemers in de mooie, herkenbare oranje t-shirts gestoken door sponsor d’Hersigny Textiles uit Mijdrecht. Volg de bouwers via de website én de Facebook-pagina van Stichting Toetssteen want voor de thuisblijvers wordt er elke dag weer een mooi verslag gemaakt!. En... laat ze gerust merken dat u het leuk vindt!

Sponsor een huis of waterput!

Het blijkt dit jaar niet zo makkelijk om het nodige geld bij elkaar te krijgen. Daarom hier de oproep om alsnog een huis (750 euro) of waterput (200 euro) te sponsoren. Steun de huizenbouwers en stort op IBAN-rekeningnummer NL61RABO0158588428. Elk bedrag is welkom, alle beetjes helpen!

Naar de website >