Vandaag is het Wereldwaterdag 2013

Vandaag is het UN Wereldwaterdag. Wereldwijd wordt aandacht gevraagd voor het gebrek aan goede watervoorziening in vele delen van de Wereld. In Den Haag vindt vandaag een symposium over dit onderwerp plaats. Nederland heeft veel expertise op dit gebied. Wij zetten dat graag in voor hulp aan Cambodja, maar daarvoor hebben wij úw steun nodig voor ons waterproject!

Wilde Ganzen maakt uw donatie meer geld waard

Uw donatie is uiteraard al heel veel waard, maar Wilde Ganzen doet er nog een schepje bovenop. Elke gedoneerde euro wordt door de ondersteuning van Wilde Ganzen verhoogd tot € 1,55. Als u dus een waterput doneert van € 200,– geeft u in feite € 310,– en dus anderhalve waterput!

Doneer via Stichting Toetssteen (bankrekening 1585.88.428 o.v.v. ‘waterproject Wilde Ganzen’).

meer informatie >

Uw donatie is geen druppel op een gloeiende plaat!

Tijdens onze laatste Huizenbouwreis naar Cambodja zagen we weer eens bevestigd dat onze hulp geen druppel op een gloeiende plaat is. Uw donaties brengen echt wat teweeg! We zagen veel vooruitgang op de plekken waar we vorig jaar en het jaar ervoor gebouwd hebben en tevens gezorgd hebben voor goede waterreservoirs en waterputten. We zagen nu groene landbouwgronden en voorraden rijst in de inmiddels verder uitgebouwde huizen. Door uw donatie kan men weer een zelfstandig bestaan opbouwen.

Doneer via Stichting Toetssteen (bankrekening 1585.88.428 o.v.v. ‘waterproject Wilde Ganzen’) >

Stort uw gift op bankrekening 1585.88.428 o.v.v. ‘waterproject Wilde Ganzen’

De huizen die Stichting Toetssteen bouwt vormen voor de Cambodjanen een stevige basis, maar water brengt ze écht vooruit. Goed voor de Cambodjanen, goed voor Cambodja, goed voor de Wereld. Want het gunstige klimaat van Cambodja gecombineerd met duurzame landbouw- en watertechniek uit Nederland, zorgt voor een groener Cambodja en een beter leefbare wereld.