Herinnering: Cambodja Update 2012 - a.s. zaterdag 30 juni - 11.00-14.00 uur

Aanstaande zaterdag 30 juni vindt de tweede ‘Cambodja Update’ van de Stichting Toetssteen plaats in Vinkeveen van 11.00 tot 14.00 uur. Misschien is onze persoonlijke uitnodiging die we eerder via e-mail aan je gestuurd hebben aan de aandacht ontsnapt en daarom nodigen we je graag alsnog uit om er – samen met je partner – bij te zijn.

Deze ‘Cambodja Update 2012’ is in eerste instantie bedoeld als terugkomdag voor de Huizenbouw Teams van 2011 (Concrete Lions) en 2012 (Rainbow Builders). We nodigen echter nadrukkelijk ook de pers en alle donateurs en sponsors van harte uit om aanwezig te zijn. Van 11.00 tot 14.00 uur zullen we iedereen informeren over de stand van zaken én de plannen van Stichting Toetssteen en het huizenbouw-project in Cambodja. Er wordt gezorgd voor een broodjeslunch en er is alle gelegenheid om herinneringen op te halen of vragen te stellen. Behalve informatief wordt het dus vooral ook gezellig!

Leuk als je hier bij aanwezig wilt zijn. Laat dan a.u.b. Cor Hoogeveen via secretaris@stichtingtoetssteen.nl even weten met hoeveel personen je komt. We vragen van elke deelnemer een vergoeding van € 15,– ter dekking van de kosten van eten, drinken en zaalhuur (ter plekke te voldoen). Een mogelijk overschot zal uiteraard weer ten goede komen aan onze projecten in Cambodja (dus: hoe meer zielen…).

Graag tot a.s. zaterdag 30 juni in Vinkeveen!

11.00 uur: ontvangst met koffie/thee
11.30 uur: aanvang bijeenkomst
12.30 uur: broodjeslunch
13.00 uur: vervolg bijeenkomst
14.00 uur: einde

Goed bereikbare locatie in Vinkeveen

Neem op de A2 afslag 4 Vinkeveen en volg aan het einde van de afrit de borden ‘Vinkeveen’. Rij vervolgens tussen de plassen door over de Provinciale weg N201. Aan het eind van de plassen zie je links de zeilschool (Vinkeveen Haven); ter hoogte hiervan neem je wederom de afslag Vinkeveen; einde afrit ga je linksaf onder het viaduct door en na enkele tientallen meters zie je aan je linkerhand Vinkeveen Haven. Je kunt hier óf aan de overkant bij het Kloosterplein parkeren. We vergaderen in gebouw ‘Het Droogdok’, dit is het gebouw op de foto in de header van deze herinnering.

De ‘Rainbow Builders’, het huizenbouwteam van 2012

Peter van Balgooi, Lies (van Beek) en Cor Hoogeveen, Nicolette Boerdam en Giulio Tomaello, Biny (Buffinga) en Bert van der Vegte, Bram Burggraaff, Joan Florentinus, Daan van Heusden (zoon van Daniela), Henk van de Kamp, Arjen Kattouw, Dieni (Leibbrand) en Peter de Vries, Ruben Peeters, Daniela Tomaello, Nel (Touw-) Kester, Raimon Veen, Ron de Wilde.

De ‘Concrete Lions’, het huizenbouwteam van 2011

Alireza Chalaki, Lex Diederik, Bram Doornbos, Cornelia Eerland, Dick Eerland, Cor Hoogeveen, Sylvia Karres, Ger Maters, Wout Meijer, Peter Mersch, Pieter Nap, Jos Nederstigt, Theo van der Plas, Marcel Straver, Frank Swiderski, Giulio Tomaello, Richard van Verseveld.

Namens het bestuur van Stichting Toetssteen: graag tot a.s. zaterdag!