Uitnodiging Cambodja Update 2012 - zaterdag 30 juni

We nodigen u graag – samen met uw partner – uit voor de tweede ‘Cambodja Update’ van de Stichting Toetssteen op zaterdag 30 juni aanstaande, van 11.00 tot 14.00 uur.

Deze ‘Cambodja Update 2012’ is in eerste instantie bedoeld als terugkomdag voor de Huizenbouw Teams van 2011 (Concrete Lions) en 2012 (Rainbow Builders). We nodigen echter nadrukkelijk ook de pers uit omdat we nogal wat nieuws te melden hebben. En omdat we op een transparante manier willen informeren over de besteding van de ingezamelde gelden nodigen we ook alle donateurs en sponsors van harte uit om aanwezig te zijn.

Van 11.00 tot 14.00 uur zullen we onze (mede)bouwers, donateurs en sponsors én de pers uitgebreid informeren over de stand van zaken van Stichting Toetssteen en het huizenbouw-project in Cambodja. Op informele wijze willen we zo – in woord, maar vooral ook in beeld – verantwoording afleggen aan onze donateurs. Kortom: behalve informatief wordt het vooral ook gezellig!

Als je aanwezig wilt zijn, laat dan a.u.b. vóór 23 juni via secretaris@stichtingtoetssteen.nl weten met hoeveel personen je komt. We vragen van alle deelnemers een vergoeding van € 15,– ter dekking van de kosten van eten, drinken en zaalhuur (ter plekke te voldoen). Een eventueel overschot zal uiteraard weer ten goede komen aan onze projecten in Cambodja (dus: hoe meer zielen…).

We hebben een centrale locatie uitgekozen die voor iedereen goed te bereiken is:

Vinkeveen Haven, Herenweg 144, 3645 ZK Vinkeveen.

Er is ruim voldoende parkeergelegenheid en we verzamelen in ‘Het Droogdok’(zie ook het nieuwsbericht op de website). Noteert u zaterdag 30 juni vast in uw agenda? Graag tot dan!

Namens Stichting Toetssteen,
Giulio Tomaello en Cor Hoogeveen

Ook bouwen? Meer info >

Aankondiging nieuwe bouwreizen naar Cambodja

Bij deze gelegenheid kondigen we ook graag alvast de volgende bouwreizen naar Cambodja aan. Vanwege de grote belangstelling wordt er overwogen ook een reis tijdens de Kerstvakantie te organiseren. Dit zijn de voorgenomen reisperioden:

• 21 t/m 30 december 2012
  • 25 januari t/m 4 februari 2013

Interesse om met één van deze twee bouwreizen mee te gaan? Laat het weten via secretaris@stichtingtoetssteen.nl Nieuwsgierig? Kijk eens op de website bij ‘Ook bouwen?’

Naar het huizenoverzicht >

Al 183 huizen gebouwd!

Het huizenoverzicht op de website is uitgebreid met de laatste 60 gebouwde huizen. De teller staat nu op 183 gebouwde huizen!

Zie bijgaande foto van huisje nr. 150 en het nieuwsberichtje met de zeester op de website:

...and he said to the little girl on the beach: ‘now look to the little boy sleeping under the house. He’s one of the many starfishes you have thrown back in the big ocean of life’!

Wordt ook donateur >

Een steentje bijdragen kan op veel manieren...

U wilt wel uw steentje bijdragen maar u weet niet goed hoe? Laat u inspireren door enkele initiatieven van anderen:

• Walter en Ineke Wernekinck-Blonk zijn op 30 juni samen 30 jaar getrouwd en vragen i.p.v. cadeaus van hun gasten een schenking voor Stichting Toetssteen. We wensen Walter en Ineke een spetterend feest!
  • Esther van Kessel gaat na de zomervakantie drie keer per week danstraining geven aan de medewerkers van de trombosedienst voor vitaliteit én voor Stichting Toetssteen. Super Esther!
  • Wil en Ria van Leeuwen-Heskes geven in september vanwege hun 60e verjaardag voor vrienden en familie een ‘Sweet Sixties’ feest met als cadeautip Stichting Toetssteen. We wensen Wil en Ria vast een swingend feest!
  • Op 7, 8 en 9 juni was er in Maasland het jaarlijkse ‘Sport en Spel’ gaande met dit jaar o.a. Stichting Toetssteen als één van de begunstigde stichtingen. Organisatie en deelnemers bedankt; we zijn benieuwd naar de opbrengst!