Stichting Toetssteen - 100 huizen en 50 waterputten en...

Terwijl wij het in Nederland moeten doen met temperaturen tot -20 graden celcius zweet het Huizenbouwteam bij temperaturen tot wel 34 graden boven nul... Maar de resultaten mogen er zijn!

Janne Ritskes van de plaatselijke Tabitha Foundation heeft van Stichting Toetssteen maar liefst twee grote cheques ontvangen: één voor 100 huizen (= $ 100.000) en één voor 50 waterputten (= $ 10.000). Een fantastisch resultaat van onze wervingsactie in de aanloop naar deze tweede bouwreis. En allemaal mogelijk dankzij uw gulle giften. Stichting Toetssteen wil u daarvoor hartelijk bedanken!

Als klap op de vuurpijl doneerde het Huizenbouwteam zelf gezamenlijk nog eens $ 1.000 ten behoeve van het ziekenhuis Nokor Tep dat Janne wil bouwen voor de vrouwen van Cambodja.

Alle donateurs: Hartelijk bedankt!

100 huizen en 50 waterputten. Dat is een fantastisch resultaat, waarvoor we al onze donateurs van harte bedanken. Zonder u was dit niet mogelijk geweest. Maar we zijn er nog niet. We mogen nu niet stoppen. Daarom gaan we door met het werven van nog meer donateurs voor de mensen die het zo hard verdienen: de allerarmsten van Cambodja. Draag (weer) uw steentje bij en help ons werven door het aanspreken van uw netwerk. Begin bijvoorbeeld bij onze pagina op Facebook en klik op ‘Vind ik leuk’. Bedankt donateurs!

Terwijl de huizen in aanbouw zijn...

Momenteel werkt het Huizenbouwteam 2012 nog hard aan het afbouwen van de eerste 20 huizen. Binnenkort kunt u wellicht het door u gesponsorde huis aantreffen in het huizenoverzicht op de website van Stichting Toetssteen. Dat kan ook iets langer duren, want het kan zijn dat ‘uw’ huis pas tijdens één van de volgende bouwprojecten dit jaar gerealiseerd wordt. Terwijl de huizen nog in aanbouw zijn gaat Stichting Toetssteen in elk geval door met werven voor nog meer huizen en waterputten.