Stichting Toetssteen - volg ons huizenbouwteam 2012 in Cambodja

Aanstaande zondag 29 januari is het zover: het Huizenbouwteam 2012 reist af naar Cambodja om daar de eerste twintig huizen te gaan bouwen. De eerste twintig van hoeveel? Dat houden we nog even geheim, omdat ons Team Janne Ritskes van de Cambodjaanse Tabitha Foundation wil verrassen met een cheque met daarop vermeld het uiteindelijke resultaat van onze campagne. Wilt u toch graag weten wat het eindresultaat is geworden of wilt u de belevenissen van het Huizenbouwteam volgen? Dat kan, want ze doen elke dag verslag via de website én via Facebook.

Dit vindt u leuk: volg het team via Facebook!

Stichting Toetssteen had al een mooie website, maar nu is er ook een heuse Fanpage op Facebook. Wij zien Facebook als een revolutionair medium waarmee in korte tijd ieders netwerk optimaal kan worden ingezet. Voorwaarde is wel dat zoveel mogelijk bezoekers Fan worden van onze Pagina. Wij gaan er voor zorgen dat u het leuk gaat vinden. Zo kunt u alle belevenissen van het Huizenbouwteam volgen via de tab 'Opbouwende berichten'. En ook een overzicht van de tot op heden reeds gerealiseerde huizen is ook op deze Fanpage te vinden. Kortom: volg het Team via Facebook en... klik op de button 'Vind ik leuk'!